søndag den 1. december 2013

vinderen af 1. Advents gave er fundet

Så er det første søndag i advent og vinderen af den første advents gave er fundet

Den heldig vinder er Marie med bloggen Maries Fabrik
Et stort og hjertelig tillykke til dig

Vil du sende dine adresse oplysninger til info@himmelfryd.dk, så er der en søde lille Petit Noël Nisse på vej til dig fra Himmelfryd

Følg med senere på aften, hvor vi skyder 2 advents gave i gang.

Rigtig dejlig 1. søndag i Advent til jer alle
Annette fra Himmelfryd

2 kommentarer:

  1. Jaah :-) Hvor skønt! Da jeg så billedet fik jeg helt sommerfugle i maven, fordi jeg kunne huske det var den jeg havde valgt, og så var det sørme mig der havde vundet! Sikke en skøn måde at skyde julen igang på :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Marie
      Endnu engang tillykke med din lille Nisse, som er på vej mod dig. Jeg håber ikke den er for fræk og driller for meget :-), Har lige været på besøg, inde på din skønne blog og det er bestemt ikke sidste gang jeg kigger forbi.
      Dejlig december til dig
      Annette <3

      Slet